Wednesday, December 16, 2009

Carmageddon 2009, amanat pentru 2010

Pentru moment umanitatea este in siguranta. Nu am reusit sa iau carnetul, dar nu ma las pana nu distrug Universul, errrmm adica pana nu iau carnetul.

Vina pentru aceasta nereusita imi apartine in totalitate, desi am avut un examinator parsiv si cacanar, nu e vina lui ca a reusit sa exploateze un mic inapt care nu si-a tinut emotiile sub control si le-a lasat sa ii afecteze judecata. Un lucru e cert, aceasta experienta m-a invatat multe, si acum de fiecare data cand voi fi pus fata in fata cu o situatie in care trebuie sa imi pastrez calmul si concentrarea voi avea in minte imaginea mea de copil abandonat si neajutorat la volan.

Zilele trecute am mai invatat ceva, desi aveam unele banuieli inca dinainte, si anume ca meseria de instructor auto trebuie sa fie una dintre cele mai grele, plictisitoare , stresante si enervante meserii din lume ( urmata foarte aproape de cea de antrenor de nevastuici de silvostepa turbate pregatite pentru lupte de gherila in junglele amazoniene ). Dupa 6 ore petrecute in masina instructorului, timp in care la volan au fost 3 persoane diferite : o femeie de 50 de ani, un mos de vreo 60 de ani si o tipa de vreo 18-20 de ani(stiu ca o sa vina intrebarea inevitabila asa ca zic de acum : nu, nu era buna ) am crezut ca o sa innebunesc sau o sa omor pe cineva. Nu stiu cum instructorul nu are deja un defect de vorbire, pentru ca mie deja imi vine sa zic mereu "ambreiaju' jos , frana usor" .

In alta ordine de idei, blogu' arata extrem de sexos si am chef sa joc "Mizeria", si de data asta am de gand sa castig cu orice pret.

PS: Data viitoare o sa fiu pregatit cu urmatorul mesaj pe masina


Ambreaiaju' jos, frana usor .

1 comments:

ihkdot said...

astept detalii la vinul fiert de diseara :D

Post a Comment