Thursday, December 10, 2009

Asa e, avem blog

Un nou blog o noua viata. Sau o veche viata. Cert e ca cea pe care o aveam inainte a murit cu spasme. Dar am gasit aceasta noua viata intr-un nivel bonus. Pe principiu logic de "jocurile mi-au distrus viata, noroc ca mai am doua", nu poate fi un lucru rau o viata noua.

Decat daca ai penalizari de respawn. Gen o palma dupa ceafa de la admin.

Dar sa nu ma indepartez de la subiect. Mi-am propus sa scriu ceva total neproductiv.
Asa ca voi scrie ceva total neproductiv.

Daca nu produce nimeni nimic nu se consuma nimic ca nu exista plaja de consumatori si deci economia stagneaza. Economia stagnand ajungem la scopuri mai bune in viata decat acumularea de valori si capitalizarea generala. Ceea ce ar fi bine pentru ca ar duce omenirea spre evolutie personala si interpersonala, spirituala si stiintifica. Desi tehnic vorbind ar trebui ceva interes economic ca sa se produca si evolutia stiintifica, de dragul si amorul artei pe care o iubesc nespus mai ales pe intuneric cu parfum de scortisoara prin incapere, sa presupunem ca nu are nevoie si ca este autopropulsata in timp si spatiu de cercetatori fara viata personala, care prefera sa inventeze din comoditate totul felul de aparate si materiale pentru a face viata mai usoara. Si asa am coloniza spatiul, si ne-am extinde valorile globale si am ajunge la un stadiu fantastic. Singura parte naspa ar fi ca nu ar mai avea aceeasi valoare un S, dat fiind ca ar fi construit din pasiune pura. Ideea insa imi surade si o voi implementa de indata ce ma declar rege al planetei. Eeee, mai e mult pana departe...

0 comments:

Post a Comment