Wednesday, December 16, 2009

Arătăm mai bine?

Şi iată că după mult timp în care prea iubitul nostru blog face furori printre internauţi (poate şi astronauţi, fapt încă neconfirmat) a venit vremea pentru un nou look. Mi se şopteşte în casca stângă faptul că nu a trecut decât o lună de la inaugurare, deci avem un blog precoce, sau prematur, cert este că e pre.


Drăguţul nostru blog a pierdut mult sânge în timpul operaţiei, având nevoie chiar de perfuzii de html şi un transplant de culori, dar până la urmă operaţia a fost un succes. Şi zic succes nu pentru că arată mai bine, ci pentru că nu l-am pierdut complet de pe faţa www-ului. Chiar, arată mai bine sau nu? Aceasta este întrebarea. De ce asta este întrebarea? Pentru că are la sfârşit un semn de întrebare, marcat cu "?".  


Vei observa în partea stângă a blogului un poll, la care te rog să răspunzi ca să ştiu dacă mi-am făcut treaba cum trebuie, mai am de lucrat sau mă las de facelifting.


Signed: the doctor. your doctor.



EDIT: The poll had to be taken down due to the fact that we're experiencing technical difficulties. Oh well, back to the drawing board.

2 comments:

msh said...

Damn it Jim i'm an engineer not a miracle worker!
Good job doctor.

ihkdot said...

aia de sus e luata dintr-un skin walpaper cu apple :D

i uzez it too

Post a Comment