Friday, November 11, 2011

Aplicatii neproductive 7

Daca in postul trecut al rubricii am avut o premiera (prima data cand am vazut o a doua aplicatie care facea acelasi lucru...inutil), in acest post avem o noua premiera: doua aplicatii (pentru chestii diferite, ce-i drept).

Sursa e aceeasi, site-ul meu preferat pentru chestii utile, care totusi se dovedeste a fi plin si de chestii inutile:
1. Prima aplicatie este CapNotifier.
    O sa ziceti "pai frate, unele laptopuri n-au beculet ca sa iti arate cand e apasat Caps Lock" iar eu iti zic "MUIE" daca inca mai folosesti Caps Lock in sec. 21. Este cea mai inutila tasta de pe tastatura si ar trebui interzisa. Iar daca o apesi din greseala, ITI DAI SEAMA in timp ce scrii ca ai apasat-o.

2. Continuam cu Icon Configuration Utility
     Numele pompos ne duce cu gandul la cine stie ce chestie. De fapt, prostia asta de aplicatie nu face decat sa-ti rearanjeze iconitele pe desktop asa cum erau inainte, in caz ca ai schimbat rezolutia / driver / etc. Sigur, asta e valabil daca ai multe iconite pe desktop. Si cine are multe iconite pe desktop? Oamenii dezordonati. Pun pariu ca, daca citesti asta si ai mai mult de un rand de iconite pe desktop (la o rezolutie de...sa zicem, 1280 x 1024), la tine in camera e un dezastru si nu stii unde ti-ai pus majoritatea lucrurilor.

1 comments:

Masaj erotic Brasov said...

Ce rautacios esti... eu am multe iconite pe desktop dar fara dezordinea trambitata de tine...:)

Post a Comment